Tuesday, July 14, 2009

sepetang bersama Haifaa




Assalamualaikum...
hari ni dapat jugak menjenguk blog ni..rasanya dah 5 hari aku tak menjenguk blog ni..maklumla sibuk la katakan...malam ni Haifaa tido awal..so,dapatla update blog ni.

Petang tadi, selepas Aqso dan Madina pulang,aku bawak Haifaa pergi main kat taman permainan depan rumah..aku bawak dia ke taman sebagai umpan,sebab nak suruh dia makan bubur..kalau kat rumah,bukan main susah lagi dia nak makan.tapi bila kat taman,ada ramai kawan nak je dia makan..sebagai ibu,aku akan cuba bermacam cara untuk memastikan anak aku membesar dengan sihat..

Yang bestnya,taman tu ala-ala kat Korea gitu..sekarang ni musim luruh..so,padang dipenuhi bunga2 yang berguguran.bila berada kat situ,aku rasa tenang dan damai gitu..Haifaa plak,bukan main seronok dapat main buaian,papan gelongsor..tambah plak dengan kawan2 yang ramai.tapi rasa2 aku,Haifaa je kot budak Melayu yang duk main kat situ.yang lain tu anak Cina ngan India la..ada la budak2 melayu tapi semua dah besar2la..rasa seronok sangat bila dapat meluangkan masa bersama yang tersayang 'Haifaa Irdina'..

No comments:

Post a Comment